And I know, it won't take you long to make me smile


ikväll, fast för ett år sedan rev jag loss tassarna från klistret

jag stått och stampat i så länge, och klev rakt in i något helt annat!

livet kändes splitternytt, min telefons död kan nog ha snabbats på
ytterligare av strömmen av sms som knapprades så fort tummarna orkade &
min armar borde blvit blåa av alla gånger jag nypt mig själv för att
se efter att något så bra verkligen hände. :*

det var höst...


(och jag förnekade eventuella kärleksrykten ända in i döden.
vem trodde jag att jag lurade?)

... som blev till vinter, bara sådär...



(och peter deltog i aktionen för att rädda mitt hem från katastrof på nyår,
och chillade med giraffkaraffen! uppgång klockan 5 på måndag morgon var
standard, för att hinna med allt kramande som behövdes på helgerna.)


... för att sedan vicka över kanten och bli till vår...



(och jag upptäckte för första gången hur mysigt livet kunde vara i bunkern,
samt vaknade i pålsbenning med en... glad katt i ansiktet. vi blev vänner!)


... som sedan följdes av en lång, fin sommar...




(och peter kunde charma ihjäl mig med hundminen, det var prinsessbröllop i stockholm
med en stitlig kostymklädd man innanför vip-stängslen, och vi kramades till kent,
mew, shout out louds på peace & love. skisserna för sommaren höll!)

... som till sist knöts ihop och blev en till höst. precis idag.

jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: katt

gay gay gay

2010-10-02 @ 16:20:05
URL: http://katttus.blogg.se/
Postat av: gay

så mycket det bara går! :>

2010-10-02 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0