ADDRESS TO PLACES LIKE ABBEY ROAD:



den här helgen skrattade jag åt:
min bilutflykt klockan 4 på lördag morgon i ett försök att skjutsa hem odrägligt salongsberusad storbror som sov mot en bil på hemköpsparkeringen. den ena mer oduglig än den andra, ändå är han min bästa storebror, för han gav mig en iskall men ack så välsmakande cheeseburgare som tack. :)

sen utförde jag och lisa en mycket talangfull skrik-och-skratt-duett på en.. snällt sagt lördagsvälfylld kupolenparkering när vi skulle göra oss av med bilen. det gick väl bra. till slut... sen blev jag pojken med guldbyxorna när jag ville köpa nya biknitrosor. det hela slutade med så våldsamt skrattkalas att jag tog ett ofrivilligt steg åt sidan och höll på att ramla huvudstupa över en barnvagn med ett livs levande barn i. barnet fortsatte som tur var att vara livs levande för modern/fadern gjorde en skicklig undanmanöver. ANSVARSFULLT FÖRÄLDRASKAP, BRA!!

lika fantastiskt kul var det att sitta i vasahallen på lörsdagseftermiddagen och se på innebandy. de få sömntimmarna från föregående natt + spänningen i kroppen över att köra falun tur och retur på isvägar slutade i någon sorts skenfylla där ALLT som ALLA sa var otroligt kul. "kan man heta jey så kan man väl FAN heta kåh!?" isabelle fick mitt karateskratt i örat mest av alla tror jag, för det var hennes axel jag lutade huvudet mot. tack för ditt tålamod, du kommer bli en bra mor. :)

sen har jag hunnit agera doktor phil och lagat tröstmat, POWERWALKAT, hållit nollan toklänge på bowlingbanan, hängt på 1½, ätit på maestro i falun, (med världens bästa sås!) fått kakor bakade och mitt kök städat av kattmat, sett på innebandy i långshyttan med lisa och patrik... jag tror det har varit världens längsta helg. på det bra sättet. sweet and low, ohoooo!

än är det 1½ timmes helg kvar. jag ska sätta mig och försöka klistra lite... vänta lite... det ser ut att bli en kanonavslutning på den 24 oktober. äntligen. :*





OneRepublic – Good Life

Third Eye Blind – Water Landing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0