WINTERSONG


[DETTA] är en av anledningarna till att jag älskar att gå i skolan ganska ofta. (glad, glad, glad publik!)

jag, isabelle, johanna hade alldeles för roligt vid tanzaniashopen, delar av min klass värmde mitt hjärta genom rocka sönder debatten "TOLV GÅNGER" och edde bjöd på ett stiligt kockmössebeklätt huvud samt cupcakes nere på hr. jag var i skolan ca 12 timmar igår, och fick lika mycket gjort som.... jag brukar. det var sååååå-åååååååå-åååååå mysigt, och jag fick reda på hemlig_info. SKOLKATALOGEN ANLÄNDER VECKAN EFTER LOVET. (källa: anonym spanskafröken)

idag har jag sovit in, sovit uuuut. sen skulle jag göra inget, chilla, vila ut, ladda batterier och annat fjantigt höstlovigt. det blev tråkigt efter en timme.... det är det fortfarande. jag skulle vilja lära känna den hanna igen som kunde göra absolut inget en hel helg, ENSAM, utan att reagera. VART HAR DU TAGIT VÄGEN!? :(

väntar på att mamma ska börja med pizzan nere. hon väntar nere på att jag ska börja med pizzan... åh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0