And that's exactly how anger works and operates


tid med mor sin är underskattad tid! nu är jag redo för day after tomorrow-vinter, minst, för hon tvingade in mig på bikbok på kupolis 5 minuter före stängning fast jag stenvägrade och ville åka hem (när hände det senast? "nu åker vi hem mamma!" brukar få henne att släppa allt hon har i händerna och galoppera mot närmaste utgång!) och där fann jag en prins som kommer rädda mig från förfrysen överkropp + armar i vinter. TACK MOR. :* fast först var vi i falun faktiskt, för jag skulle ligga i tandläkarstolen i ca 4 minuter och 34 sekunder. tandställning ger livet den lilla extra kryddan av ovärda bilresor. sen brände jag slantar på hårspray och ögonskugga och annat som bara fanns i mina händer helt plötsligt! OCH emtepresent! hon har nog inte en aaaning........ he.

mysig, trött och snorig eftermiddag på vift. kalas! morgonens skolkort var mest kalas, vad glad jag blev på alla! TEAMBUILDING! (klasskänslan infinner sig med 9 månader kvar till studenten, bättre sent än aldrig, kamrater!)



ELEPHUNK!
(första solstrålarna vi upplevde i barcelona, magi.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0