kriminellt mycket gangster


när någon "väntas vara tillbaka cirkaaaa... 16.30" så känns det så badass att ringa 16.31. snacka om att orsaka stress på kontoret med flit. HÄÄÄÄ.



jag tror jag precis lämnade ett meddelande på telefonsvararen som låter ungefär... "krashskrappangbomgrrrr PANG!" jag tappade telefonen i golvet. :(



idag hoppade jag och lisa av matte c. det var högtydligt och lite snyftigt, men vi vill skänka ro till våra lite seriösare matematikkamrater, med förhoppning att få komma på drop in-matte hos stickan ibland. FARVÄL PRESS.






Öppnad vara förvaras stående i kylskåp och bör förbrukas inom 3-4 dagar.


just denna vara har förvarats öppnad, liggande, på deltid i kylskåp men med jämna intervaller på mitt instängda rum. flera gånger om. snart i mer än 3-4 dagar. den luktar inte apelsin längre. farväl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0