SOM EN EMTEO I JEANS PÅ MIN BALKONG:


igår kväll fick jag hjälp av katte att projektarbeta på hög sockernivå. TACK PÅ DIG. :* efter det lyssnade vi på och skrattade åt spotify's kompletta samling av hjärndöd musik (ALLRAM ÄLSKAR ALLA BAAAARNEN, BARNEN ÄLSKAR ALLRAM EST!) sen somnade jag tvärs över sängen! det var kanske mindre socialt gjort, men jag fann en puss!-lapp sen iallafall! no hard feelings. ett antal timmar senare ringer en bekant röst, som beskriver sig själv som nersupen och borttappad. "får jag sova hos dig?" med det ynkliga tonfallet, och visst fick hon det. :) på med halsduk och ipod och ut i natten för att hitta emelie. jag kom, jag såg, jag fann och strax satt hon på mitt köksgolv och beställde in "2 alvedon och 1 vatten, tack!"






sen fick jag höra om hennes kväll, plocka fram linsgrejer åt henne och slutligen bädda ner henne med hunde och polarbjörnen. min underbara jubelidiot. :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0