extrem septemberöverlevnad:



katt säger:
om mindre än ett dygn är lyckan gjord
:]



nerverna dansar inte karatedans i magen än..... men det kommer lika säkert som regn på midsommar, mina kära kamrater! idag slutade jag 12, och så öppnade emelie gräddes port med ett par trosor som hårband, ("men jag behövde ha undan luggen ju...") jag skrattade dagens första hänga-med-emte-skratt och hon påstod att dom iallafall inte var använda. (ofta.) reashopping, glamourlunch (lunch nr. 2, thaiwookmannen i matsalen var bäst på länge, "mat med kärlek" som vi efterlyst så, LYCKA SLOG TILL MITT PÅ ETT MATSALSGOLV!!!) på mc'donalds, vi punkterade mitt bakdäck, (och skrämde livet ur en tant av bara farten....) gick, gick, gick, släckte pyromanbrasa som satungar på svedjan hade anordnat och satt till slut på skitstor sten mitt i skogen (jag drog paralleller till eva och annika på "jättens näve", emelie fattade ingenting. ÅH!) och lät tankar och idéer flyga och flaxa fritt och landa i motsatta hjärnkontor. sen blev det soffchill på åvägen, emelie såg på emelieiga filmer och jag fixade med engelska. plugga med sällskap funkar bra för mig, det är mysigt, men går liksom bäst i sällskap med nån man inte vill kramas med fyra gånger i sekunden. FAST EMT ÄR JU FÖRSTÅS KRAMVÄNLIG HON MED..... (millimeterrättvisan!)



nu ska däck rullas en sista gång som körkortslös, förhoppningsvis, sen kommer herr rockbjörn väl hit med, jag ska föreslå den hett eftertraktade aktiviteten.... sömn! jag tror jag sov utan att sova inatt, ögon i kors och pannan på skolbänken imorse! oacceptabelt en dag som imorgon, så sömn it is! :D sen ska man visst äta bananer, grädde och gröt för att "liksom bädda in och lugna nerverna...." har peters mor talat om för mig! sist åt jag bara banan och grädde. gröt is the magic number!?




".. jo, när man fyller en flaska med vatten och lägger den i frysen, så sprängs den ju. jag tänkte om man dricker asmycket vatten och sen dör på antarkis, exploderar man då!? :o"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0