chokladregn, skolboken säger.....


lukten av ny sko dansar på mitt rum. (sen finns det chips med smak av grillat och sydafrika här omkring, en lisa att skrattgråta med på msn över faktumet att vi är fastlåsta i strypkoppel vid mobiltelefoner (som aldrig funkar som de ska ändå), för dålig belysning för studier av den seriösare modellen, det finns en kalender där man kan skåda sju bokstäver på söndagen om elva dagar. S-P-A-N-I-E-N.

fast det sista vägrar jag tro förän jag står i västerås och blickar upp mot en helt askmolnsfri himmel.

(sweet onsdag på en pinne, plushuset med katt, bulle och jenny, sluta tolv och skratta åt hyperaktiv/understimulerad peter. i'm lovin it! sybilla idag, max i lördags, mc'donalds hela tiden. ljudet av mitt hjärta och motorvägar och höstfrost i tidig fan-nu-blir-jag-sen-igen-stund.) huuuuur trött? jag vet inte vad jag skriver. :(

obligatorisk spanjakobild!!! (vad hette deras stad!? jag minns vad min värdfamiljs hund hette (aidon, "aidon maiden, höhöh" var den stående ordvitsen i familjen!) men jag minns inte vad deras lilla prick på kartan heter.)

 

 

 


 

Lifehouse – Somewhere In Between

finast hela veckan. :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0