ALAKAZAM


alldeles raaaasande graciöst!
ytterst sommarlovig dag (vilket ju är dumt att säga, eftersom att jag kommer ånga mig när det bli fem grader igen, och min hjärna är inställd på sommarlov.....) , jag överlevde skräckfilm hos gustav, och överlevde senare eriks och felix försök att skrämma ihjäl mig i mörkret på gården....
ibland tror jag faktiskt
att jag är gjord av sten! en rätt mjuk sten dock... ;( nu ska jag tycka att
det är en sjukt dålig idé att sova ensam, sen ska jag sniffa på mig själv en stund för jag luktar
solkräm och grillad hud (vilket är det bästa min näsa vet!) och till sist ska jag
däcka och sedan trippa iväg i morgonsol för
att utföra mitt hederliga dagsverke!

SKEDA LUGNT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0