bla, bla, bla, rädda stan!


hahah min springtur som sker var tionde år ungefär inträffade på samma dag som stormen hedvig (enligt johans egna hittepå!) slår till med full kraft mot hedemora med omnejd! MEN JAG SPRANG! (och gick en del......) så härmed är det okej att vara inne och dricka varm oboy och odla projektrapportering. :)

idag åkte jag, bullitcho och katte till mc d efter skolan och handlade varsin vårig daimflurry, sen hängde vi på parkeringen och förde samtal genom nedvevade rutor, vi kände oss alldeles sådär rebelliska då! ;d

i helgen är det allas vår kära gustav som bjussar på en plats att grilla på, dit läääääääängtar vi alla! (tar mig friheten att tala för alla, är vi sams ändå!!?!)




i paris kryllar det av minibilar, gustav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0