COME ON PLUTO! (vissla, vissla!)


saker   att    säga    till    någon   som   vill    höra    på:

att gå som musse pigg och få isabelle att skratta ett isabelliskt skratt är härligt, härligt! CHECK.

mitt hår är långt fast på fel ledd! det är långt på det vågräta hållet för det står utåt som hey arnolds frisyr när det är nytvättat och får leverara fluff bäst det vill! CHECK.

jag är i upp-och-ner-stadiet när det gäller fina, rara pischan. precis som förra året, och minns jag inte helt åt pipsvängen så blev det ju smått fantastiskt hela vägen från toppen av största scenen ner i leran förra året?! CHECK.

jag saknar peter och emelie, men jag ler ändå tillslut alltid när jag tänker för mycket på dem för jag är nöjd & lättad över att jag har lärt mig hur man brottar ned avstånd och överlever ändå! CHECK.

ibland vill jag vara tråkigt seriös och gå i protesttåg mot att vi har lärare som särskriver i skolan. CHECK.




såhär ville herr wahlberg se ut när han bakade kladdkaka förut! att han alltid ska hålla på.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0