DET ÄR SÅ JAG SÄGER DET:


det har varit en mycket lycklig helg! :)

egentligen vill jag tusenmilablogga nu men jag måste sova pront-ooo, för imorgon ska jag klä mig i min allra seriösaste kostym och transportera en bil till bilbesiktningen tillsammans med lisa h ...... mina damer och herrar, bollen är upplagd för ett enda stort kaos, för hon och jag kan allvarligt vara den sämsta kombinationen när det kommer till att göra något fnissfritt och ordentligt! (visst känns det bra att hon och jag gör balen också!?!?)

jag, isabelle, moster, mamma och lennart såg på kattves konsert i avesta ikväll, det var glitter och glatt och det fanns en nalle puh i brun kavaj, vi dog. <3

VAR ÄR MIN KAMERA? jag har grillpremiärens ansikten utåt som jag vill visa er..  fast det kan jag ju inte nu! :< sov endast så mycket ni behöver, farväl!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0