en bulle för en bulle.


om man skulle lägga ihop all tid jag har lagt på facebook (och den här bloggen....) när jag tänkte skriva projektrapport, och faktiskt lägga den på aktivt projektrapportsskrivande så skulle rapporten vara så lång nu att jag kunde bränna varje papper och ändå kunna fylla hela mitt hus från golv till tak med askan som blev kvar......... jag borde ha ett sånt där elchockshalsband som trimmar disciplinen, SÄG ÅT MIG ATT GÖRA DET JAG SKA, NÅGON!?

idag tyckte johanna att jag var lite purken. jag tyckte murken var finare. idag var jag alltså murken. som en gammal brygga vid en sommarstuga. oh la la, im in love, WATH (hahah.....) a wonderful surprise!)




vi var sena i starten när det kom till pausfikat på konserten igår, det hela slutade med att vi fick springa tillbaka till våra platser samtidigt som vi "svepte saften och tryckte bullarna", hysteri med isabelle slår aldrig fel. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0