ingen panik.................


.... DET ÄR JU BARA RESTEN AV VÅRA LIV.

(iallafall ett par, tre år. he.)

jag måste finna en alldeles passande låt som ska spelas högt och pampigt när jag klickar på "ANSÖK" (helst femtio gånger ungefär, i den sanna oscar-andan!) som jag sedan kommer råka höra på café eller på radion
när mitt vilda vuxenliv tagit fart, och då ska jag förnöjsamt tänka att "det var minsann till den här låten
som jag sparkades ut mig på rätt väg, tack för den utmärkta vägledningen [tomrum för den/det utvalda artistens/bandets namn]!

risk för precis motsatt effekt finnes ju förstås också.



kul med fest.




INTE långt senare:

(vilken skräll att mina högtalare verkar ha avlidit precis ikväll....... detta får alltså ske i tystnad.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0