påsklov.................


... är den nya försmaken på sommarlov!
och visst är det väl nästan syndigt vad jag har lapat i mig av sommarvärmen de här dagarna, snart bord bakslaget komma! :( det har varit en
ytterst delikat, lång påskhelg  där jag har befunnit mig i någon form av lättare tornado
som har snurrat runt mig mellan mängder av olika uppsättningar
människor, och så knyts det hela ihop........ på en grön sandbox, vid en tågstation, i eftermiddagssol, med någon som formar livet till en nogrannt utvald och välplockad godispåse. :*

och så har vi precis rett ut en definition av perfektion utan att ni märkte det, barn!





(min väl utslitna bild som brukar få symbolisera antingen solning, sommarlängtan, högstadietiden, allmänt mysiga dagar eller hur min isbjörn såg innan den kom i konflikt med herr wahlnöt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0