SÅ DET TOG MIG EN HUNDRADELS SEKUND:


jag sa upp mig för att fånga lite sol
och jag flyttade mitt skrivbord och min stol
till nattgaraget under vårat hus

när jag sluter mina ögon ser jag ljuset

jag är nästan som du

tra-la-la-la-la-la, kent visar sig från sin bästa sida denna vår med!



platsen på solsidan utanför vårat hus var ockuperad när jag kom hem,
detta fick bara gör-det-du-ska-nu-så-du-blir-av-med-det-hackspetten
som pickar mig i huvudet konstant att ta i ännu hårdare, nu
kan jag nästan ana några gram motivation! filosofi är en inomhusaktivitet...
vad folk äään säääger!




här sa jag och lisa upp oss för att fånga lite sol vid en sjö, för två år sedan på pricken!


Kommentarer
Postat av: L

MEN OJ!

2011-04-18 @ 17:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0