SKÄM UT ER IKVÄLL, DET SKULLE KÄNNAS BÄTTRE!


JAG STUDERAR SVENSKA OCH RELIGION PÅ ETT SERIÖST SÄTT HÄR JAG!

(jag springer runt och snubblar på slängda kläder, lyssnar på en opassande blandning mellan sovmusik, pinsamma festremixer och självaste håkan hellstrump, pratar med mig själv onormalt högt
och råkar ut för sminkrutinen som kommer som ett brev på posten när man är uppspelt - för mycket av ALLT... hahah, det närmar sig clownvarning och jag borde säga åt mig själv på skarpen att börja om! snart slutar lisses match, då ska vi shoppa potatisätbarheter och sådant på ica innan vi färdas mot
grillning på de vikmanshyttska vidderna, SEDAN skall truppen förhoppningsvis förstärkas ytterligare av ett ursjunget kattsskrälle och en solbränneduschad kebabrulle, direktimporterad från greklands övärld,
innan vi utnyttjar våra vip-biljetter till bodegan i bältarbo C! ..... nytt andetag.)

JAG STUDERAR ALLTSÅ SVENSKA OCH RELIGION HÄR. SERIÖST OCH AMBITIÖST. RÄTT OCH RIKTIGT. ORDNING OCH REDA OCH STUDIEBIDRAG PÅ EN FREDAG.





[ Band of Horses – The End's Not Near ]

... ITS HEEEERE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0