ståltråd våldtar min kind från insidan.


saker som jag tydligen måste säga högt innan de går att skriva:
(och här har jag gått runt i slitna skor i hela 19 år och trott att det skulle vara tvärtom.....)

trasig tandställning, gör ont som i att ha en centimeter pyttesmal, sylvass ståltråd som roar sig med att sticka hål på kindens insida så fort den får tillfälle, gärna när man tex. pratar/ler/skrattar/gäspar/... finns.



att vara tonåring, är att hela tiden önska att man vore någon helt annanstans.


gamla par från forntiden som jag stöter på när jag jobbar extra ibland orsakar galopperande panik i bröstkorgen när jag inser att den ena en dag kommer få lov att klara sig utan den andra.






dagens noga rangordnade topplista:

1. Band of Horses – The End's Not Near
2. Band of Horses – The End's Not Near
3. Band of Horses – The End's Not Near





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0