att byta ämne fem gånger:


/GÖTEBORG/GÄVLE/ÖREBRO/HALMSTAD/STOCKHOLM/
/SKARA/SUNDSVALL/FALUN/HEJ/KOM/OCH/HJÄLP/MIG!/


-    -      -        -        -        -




tre munkar och en charmörchaufför patrullerade på gatorna i lördags........





.... för vi blev utsparkade från detta grillpartaj i gustavs residens tidigare på kvällen, på grund av förargelseväckande beteende! (x 4, tänk er vad vi måste ha ställt till med för sattyg!)


ACK så mysigt vi hade det i eriks lägenhet sen, vi plöjde igenom gamla bilder från våra ungdomsdagar och skrattade ihjäl oss åt sånt som gärna flyter upp till ytan när man ser gamla bildbevis! :d när felix sedan var snäll och skjutsade hem bulle på natten, så följde jag och lisa med, vi åkte till vår blivande nya mysstuga i björka, och där var det.... mörkt och läskigt.. mina ben krampade för jag ville dra! hoppas tompa och johanna anordnar fet utbelysning ändå från vägen sen när det är dags för den stora flytten! då har jag och johanna en present att överlämna också, hihihi! :)

-    -       -        -         -




i söndags fikade vi tårta hos mormor för hon fyllde år nu igen, och exakt såhär ser min bror ut när han stoppat huvudet rätt ner i kakburken i en timme, och sedan inser att det är tjugo minuter till samling för match. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0