CENSUR:


i onsdags tog vi på oss rollen som fullfjädrade groupies och jag, katt och emma fick smaka på
turnélivet när vi färdades ner till huvudstaden med en stabil bandmedlem till chaufför som
tog oss fram säkert utan något att klaga på... desto mer att skratta åt däremot.. :D stefan rattade skickligt
undan för ett par brandbilar på utryckning bland annat. trodde han. hö-hö!



hedemora hade en rätt liten hejaklack där som stöd när killarna skulle börja framåt sena kvällen, och en ännu mindre grupp i själva klacken förde oväsen värdigt ena halvan av en fotbollsarena. vilka som stod för det lämnar vi osagt för att inte hänga ut någon/några såhär i bloggvärlden och allt. HÖ-HÖ. ;d



vi tog ungefär arton tusen likadana bilder på bandet. mest för att man bara ska det.



i ett hörn satt lassie och peter och skämdes/brydde sig inte, för de var bara halvhjärtade groupies! (jag råkade även upptäcka att peter bor i samma stad som vi råkade befinna oss i, och det råkade leda till att jag råkade missa att åka hem till hedemora! det vore
väl inget att bry sig i om jag inte så bestämt hade sagt att jag skulle åka hem på natten när de hade spelat och gå på 1 lektion + dansens dag på torsdagen!
) min självdisciplin drabbades av tillfälligt avbrott! :( men ack, jag fick ju iallafall gå runt på mediatec ett par dagar och känna mig tekniskt efterbliven (fast i själva verket är det alla där som är tekniskt föreblivna, så jag sitter säkert!) samt få spel på supermario på nintendo64, jag behöver hjälp med att nita stenbossen...

sen så fick vi åka lyxskjuts hem till dalarna på långfredagen (som hann bli världens längsta dag, vilket lisa påminde oss om... ungefär fjorton gånger. ;)) för vi var minsann eftertraktade inom påskbordsbranschen, tyckte jag!



HAHA, missuppfattningar kryddar mitt liv.
"ska du maila bilden till dom sen eller?"




Kommentarer
Postat av: Anonym

k to the ul, nu ska jag eventuellt odla en projektrapport ELLER kolla upp mitt cae-resultat, båda känns ungefär lika motbjudande. Lägg även märke till tidpunkt för denna aktivitet!



Skicka sms, har cptelefon, har lisa kvar sin nokia eller!? behöver ersättare snabbt som attan!

2011-04-25 @ 06:28:59
Postat av: Anonym



JA. :d



ursäkta min nyfikenhet, men var verkligen någon människa på jorden vaken 06.28 imorse?! är det inte röd dag även i hedemora?



och nokiatelefonen har nog lisa kvar, annars har den kanske blivit uppköpt av något museum.



2011-04-25 @ 23:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0