JAG BEHÖVER: EN TILL SÄNG. MINST.




imorgon går jag nog fint liv till mötes; arbete, förhoppningsvis göra ett lägenhetsklipp, vila nacken i tandläkarstolen i 2½ minut & fira en nybliven gammal räv till far, rolle kliver i 60-årsdojjorna, och ska därför firas med dunder & brak med alla fastrar och kusiner, just bara för att hann "vänligt men bestämt" bad om att vi inte "skulle hitta på något jävla tok nu..."! johan och jag ska alltså föra bort honom imorgon vid 17-tiden för grill & paketer på svedjan, jag vill att han ska ha kidnappningssäck på huvudet också, men då måste vi nog söva honom först om den planen ska kunna sättas i verket! :( som sagt, jag går det fina livet till mötes!

farväl vienna!



här är förresten anledningen till att jag behöver minst en säng till, det är ett presentkort i sannerligen svårlöst rebusform, som en liten extra KRYDDA i presentöppnandet.  . .  ;d



HÄR har vi mannen som skänkt mig knallblå ögon & obotligt blonda toppar, och tycker någon att vi har liknande drag nu och idag, så borde densamma ta en titt i albumen från 70-talet som finns nere i vår bokhylla, DÄR kan man fynda skrämmande lika kopior. det gjorde jag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0