SATAN UTFÖR PILATES MITT PÅ GATAN:


PIRR-STIM-HOPP-OCH-SKUTT-I-HELA-KROPPEN-OCH-JAG-VILL-INTE-VAAAAAARA-MED!?

it's so bizarre, you think you are
a new kind of James Dean
but the only thing I've ever seen of you
was a commercial spot on the screen



min saker-som-luktar-så-gott-att-hjärtat-visslar-lista lyder som följer:

- svarta, oanvända sopsäckar på rulle. livet som städtant har många förmåner!
- bensin. kanske även för att bensin för mina tankar till glasspaus på OKQ8 på bilsemestrar under mina barndomens högsomrar?
- bäbisar. jag vet inte hur de gör det, de bara gör det.
- peterparfym mixat med naturell peterdoft. som att stoppa löftet om att allt kommer att fixa sig i en flaska och skruva på korken!
- solvärmd hud. oklart var det här varför inte den doften sätts på brun-utan-sol-krämerna!??
- tågrälsen sekunderna efter att ett tåg passerat. den lilla, fina belöningen  efter att man fint väntat alldeles för många dyrbara minuter vid bommarna!
- kall luft. det bara är så, för det bara blir så!
- badplatser i skogen. kottar, barr, skogsvatten & mossa equals fint liv!

jag lever somrigt liv i ett somrigt sverige i en somrig kropp som har en höstsuktande inneboende!




dräcke är platsen jag vill återvända till sommar efter sommar, sen, när livet lägger i högre växlar och börjar köra över mig på riktigt. än så länge krossar livet bara ett par tår på sin höjd, med färgglada små leksaksbilar i plast! men det vet vi förstås inte om än. sccch!



Kommentarer
Postat av: kat....t.

martin kör över leksaksbilarna med gräsklipparn. :D

2011-08-03 @ 08:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0