NAAAAAA, WE DON'T DO VALENTINE'S......




... BUT IF WE DID..

.

.. it would probably be the best valentine in the world. :*


det har rått på-bloggsidan-intet-nytt-stämning här ganska länge nu. trevligt att se att några (eller bara en vänlig själ med många olika ip-adresser!) hänger kvar ändå. :)


jag har varit på 168-timmarsdejt, (med lite bortfall, svinn ska man räkna med!) jag har blivit om möjligt ännu mer solsidanfrälst, jag har skrattat i dödsallvarliga gurkburkslägen, jag har skämts/hostat popcorn åt love & other drugs på bio med mysigt sällskap, jag har optimistat mig igenom 2/3 balanmälanstillfällen, jag har varit på balklänningsjakt med emelie i borlänge, (uppdraget slutfördes, ännu en färdig prinsessa föll in ledet!) jag har bakat fina muffinsar med gustav och (lite!) peter som hjälpmedel, jag har sett i rymden finns inga känslor för typ... sjuttiotredje gången, jag har blivit pålurad ett par slalomskidor för första gången i världshistorien.. jag har varit ägare till ett av fyra par händer som skapade gustavs alldeles nya, originella och komplicerade frisyr, jag har åkt förbi bilkvaddarplatsenpålsbenningsvägen flera gånger, (och fötterna fick eget bromsvilligt liv i varje kurva, fast att jag bara satt brevid. trauma is a bitch.) jag har har slagit läger i felix välfyllda soffa framför trolljägaren (lätt det märkligaste i filmväg på länge.)





"Since the disintegration of her parents' marriage
she'd only loved two things;

The first was her long, dark hair.
The second was how easily she could cut it off
and feel nothing."

[500] Days Of Summer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0