NEVERENDING STOOORY:


x den som startade brandlarmet klockan fyra i eftermiddag på skolan i syfte att göra kaos med oss, dundrade iväg ett rejält stolpskott då det i princip bara var jag, johanna och en handfull lärare som fick dö stående ett tag på skolgården. johanna hjälpte mig att behålla rimlig kroppstemperatur tack vare ett par beskyddande armar och hasses jacka. BIG LOVE!

x jag måste väl faktiskt medge, att big brother-huset har glammats till betydligt sen sist det begav sig. trash skall upphöjas till.. flash! (och jag tippar på sara utan att blinka, för hon hade finast frisyr!)

x idag stoppade jag ner snö i nacken på louise. sen sprang jag för livet.





aldrig mer ska jag missa ett sms. ♥



Cookie Sweetheart – The Neverending Story

"jag tänker bara på toapapper... och lamm."


Kommentarer
Postat av: sms-skickande personen

TACK!

2011-02-21 @ 22:27:58
Postat av: Erlendrachel

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2012-07-12 @ 07:29:30
URL: http://erlendrachel.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0