LITE, LITE ÄLDRE ÄN NÅGONSIN FÖRUT:




denna fantastiska 21-årsdag firade vi med att vilja dö (samt vilja döda!) p.g.a diverse klockor som ringde lite här och var i rummet klockan 6 imorse. extra elakt tjöt och skrek klockorna för att vi skulle sådär många mil ifrån varann igen, fast det gjorde inte så mycket, för peter fick ju fylla år iallafall. det är så logiskt alla fattar utom.... jaaaag! farväl. :*


om några dagar ska jag iväg och befinna mig på olika platser, först örebro, sen till stockholm! fast först av allt ska jag befinna mig nere på vintergatan imorgon bitti, och sover jag inte inom 3½ minut ungefär så kommer jag nog.... inte att befinna mig nånstans förutom i min säng då. jag längtar nästan tills skolan börjar igen, där pratar vi semester. :d





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0