Då tänker du högt och skriker tyst


idag krockade helt enkelt för många dåliga saker i min arma kropp. en mental seriekrock med tre döda och minst tolv skadade. jag blev negativ! sista droppen blev när korvstroganoffen smakade död gris, OCH DÅ TALAR VI FÖRE TILLAGNING.....  jag blev sjukt negativ......... sen ljusnade dagen sådär ironiskt i takt med att det blev mörkare ute, och jag och kattvald bredde mackor och kokade kaffe till klass 9-föräldrar som kom på kvällsbesök till våran skola för att spana in programmen som finns. :) cirka 5 stycken mackor gick åt då alla "ojojoj, precis hade slängt i sig kvällsmaten..." men vi fick ju en personlig pratstund med rektorn iallefall! plus supervälkomna pengar till en parisresa i vår, kan vi vara de som parasiterat på skolans ekonomi mest typ... någonsin? förlåt skolan, förlåt!

första gången jag skrattade riktigt uppriktigt på hela dagen var när vi konstaterade att imorgon kommer julian lasagne till våran skolmatsal! (prova och säg det högt en gång, lasagne fast liksom som man säger assange! julian lasaaange. ASKUL TYCKTE VI. jag.... nej. vi! faktiskt vi!)

nu ska jag efter månader av påtryckningar skaffa skype! för att kunna kommunicera med personer som jag dagligen träffar i skolan, smsar, ringer, facebookchattar med eller i övrigt har mellan 3-10 minuters färdväg till! varför inte liksom undrar jag!?!?!?? och ni undrar precis detsamma, i can tell! hahah åh.. "i caaan't believe this!"

mål i livet, mindre genomtänkt och icke så långsiktigt:

1. vårda mina naglar så ömt att de inte kräver lösnageloutfit på balen.

ja, det var väl det!

idag lärde jag mig och säga "och" på tyska, samt bokstaven "k" på teckenspråk. splendid!
min krigsärrade kamera verkar ha emigrerat till kontinenten, annars kunde jag visat er "k" på teckenspråk! aningens mer komplicerat än det jag och lisa lärt oss själva. :(



jag ljög med luften det är ett inbyggt fel
man kan inte sätta eder som inte finns på spel


ja, för vem fan minns ismael? däremot minns vi amishfrun med tillhörande amishmake, påven, prästen, wakawaka-vilden, sikhen som släppt håret löst samt jungfru maria med självaste jesus christ lugnt vilandes (... smärtsamt ihopvikt..) på armen! OCH alla de andra som egocentriskt nog verkar ha klippts bort! vi var fina vi. :)




Kommentarer
Postat av: julle lasagne

maha vilken lycka :D

2011-01-27 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0