va-va-va-va-vad som händer?


jo, skolan har börjat och jag ser uppgiften att sprida full bal-kalabalik runt mig som min livsuppgift, min D-H-A-R-M-A! (jag borde slänga iväg ett anonymt mail till religionsåsa med en länk till min blogg i, för att diskret skylta med hur effektivt jag lyssnat på hennes hinduismlektioner!) de som tvekar ska övertygas, de som inte vågar ska demonstrativt puffas mot varann i samma riktning och nödplaner (hahah...) ska göras upp! jag har ägnat varje ledig minut (och det vill inte säga lite, våra tisdagar kommer nästan bara att bestå av lååångdragna lediga minuter ända fram till sommarlovet, inte så fancy!) åt att pladdra klänningslängder, skräckexempel, fejkbrännor, anmälningsdatum, myndighetskoll, vita handskar, hur-vi-ska-få-precis-alla-att-vara-med-idéer.... :)



vad händer mer? jag rotar och skrotar bland reklamblad och bokmärkesalbum och pysslar ryggen trött och jeans + fingrar alldeles limklibbiga. jag skulle allra helst ha deadline på min egna dödsdag, och aldrig behöva börja med projektrapporten.... mitt i allt fyndade jag inspiration som får mig att vilja ändra allt med precis hela mig -> ett enda stort genidrag!



mekanisk vittring, kemisk vittring, köldvittring. lugnande hjärnbalett i skarpa lägen.


Kommentarer
Postat av: Akselelsa

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2012-01-27 @ 09:51:53
URL: http://akselelsa.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0