det regnar i hedemora.


tack, tack, tack till den som gjort det genialiska misstaget att glömma en regnjacka i storlek lagom-för-hanna hemma hos mig, den hjälpte mig i min dagliga cykeltur mellan de olika arbetsplatserna, som just idag bjöd på täta miniminidroppar, som ändå verkade vara tillräckligt många för att med lite samarbete göra alla delar av mig komplett pissblöta. :D MEN ACK, jackan var iallafall vattenavstötande.... (vilket DOCK gjorde att allt vatten rann av och samlades i trakten medanför midjan, vilket fick mina byxor att se ut som om de varit med om en stor liten olycka. men vafan liksom.)

dagens fundering: vems fan är jackan? vart skall tackkortet skickas!?
dagens lärdom: jag borde nog skaffa mig egna regnkläder.
dagens frukost: mina mest lovande muffins genom tiderna. muffinshjärtat bankar stolt & hårt!



man orkar äta cirka en om dagen..... förstår ni hur mycket socker & fett det är i? inte jag heller. :D

nu ska jag byta om till en ny omgång kläder att blöta ner, sen ska jag jobba lite till! åk inte med några okända gubbar i bilen, barn! svipp-svipp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0