DIREKTRAPPORT FRÅN BUNKERN RESORT:


mina damer och herrar, vi har nått så långt som till hemresedagen! igår blev en tiopoängardag, för jag letade först upp en spännande trappuppgång i de närliggande trakterna, sedan åkte jag till stadens hjärta och roade mig kungligt med att köpa födelsedagspresenter till en blivande 19-åring, längtar redan tills hon öppnar dem, ihihihi. :D kalaset avslutades med att jag och sofie lyckades lokalisera varandra, så att vi kunde gå och äta oss dödligt mätta på thaikvällsmat och sedan promenera till hennes & skämtets lägenhet och chilla och äta naturgodis och vara avundsjuka! fast avundsjukan stod nog mest jag för när jag tänker efter... DET VAR SÅ FINT DÄRINNE! jag vill åka dit som sommarbarn och jobba som slav, bara jag får vara där igen. :D

nu ska jag snart packa ihop livets alla delar, sedan väntar en mellanlandning i örebro innan vi skymtar hedemora i horisonten igen! FARVÄÄÄÄÄÄL!



per b, jag, eddi och storebror hänger med herr åsna på naxos -99!



Kommentarer
Postat av: fyller år!

Du måste komma på kalas i helgen!!! :D

2011-06-23 @ 23:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0