semesterdag nummer ett i bunkern tar sin början:


solen skiner (antagligen) utanför de fördragna och igenbommade fönstren, den ickesemestrande maken åker till sitt arbete medan han visslar på en glad melodi (hahah, fast nej.), jag inleder morgonen med att hälla ut nysmält frysvatten som låg och lurade i en gammal skinkförpackning (!?!?!), över hela mina chinosbeklädda ben, jag rostar bröd och brer på tonvis med bregott, smöret som aldrig tar sig över tröskeln hemma där jag kommer ifrån.... jag dricker en lyxig semesterdrink bestående av tropisk juice och tropisk jucie, sträcker på mig och gosar in mig i soffan... jag har semester. :D






Kommentarer
Postat av: beundrare...(Lisa)

Herregud, vad ni är fina på kortet <3

2011-06-21 @ 16:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0