nobody twists your arm:


det är måndag idag, och måndag just den här veckan betyder att åka till stockholm för mig! jag har hämtat jobbnycklar, flygit fram över mormors golv med dammsugare & mopp, knyckt tillbaka en tårtkniv från martin kochs personalrum (mamma tvingade dit mig och gjorde därmed sig själv till medbrottsling...... jag kunde ha köpt en ny åt henne bara.) och hämtat en pryl hos johan som ska säkra överlevnaden i bunkern! allt detta gjorde att jag inte kunde åka igår kväll, men det var fint det med, för emte sov hos mig inatt! jag skrattade åt hennes problem och hon drack mjölk, vi är ett sådant spektakulärt radarpar i icke-lyx-förpackning. :D

om 1½ timme borde jag alltså vara färdigpackad och klar, det kommer kanske att gå bra! inte i takten jag håller nu dock... jag låg och tittade i taket nyss och gottade mig åt att det går att ta sig två timmar söderut till någon man saknar till samma pris som sex stycken trisslotter, två stycken QP cheese-menyer på mc donalds eller en simpel samt färgglad t-shirt från h&m!? för att icke vara en död fisk som flyter med strömmen, så skulle jag vilja kasta några snälla ord över SJ, för att jag får ha råd att åka och kramas ibland. :D

via teknikens alla underverk ska jag under veckan hålla kontakten med hedemora, för att planera ett storslaget midsommarfirande att komma hem till på fredag! (läs: lisa, hoppas du har fyllt på din telefon nu!?!!)



fotograf: inte peter wahlberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0