THIS IS NOT A LOVESTORY:


hello mr. blog.

lusten att köra tvådagars igår golvades utan större ansträngning av en hemmapizza-chips-cola-jordgubbar-och-vad hände-igår-egentligen?!-kväll tillsammans med peter, lisa, erik, emelie & gustav! vi fnittrade ikapp till sex and the city-filmen (alla var rörande överrens om vilken film vi skulle vila ögonen på. HEHE...) och spexade för varandra på pianot! energinivån låg helt klart på den nedre halvan av mätaren & golvet blev en omtyckt plats för mikrosömn och gäspningar!

idag har jag varit helt själv i mitt hus, alla mina fyra närmaste familjemedlemmar befinner sig icke i min stad, och min gosse följde med gustav & racerbilen till stockholm imorse! själv har jag städat upp ett stycke förödelse idag, i ett mycket behagligt tempo! jag hängde med ett omkullblåst tält, en skurhink med kolsvart vatten, ett par vaxdukar med brännmärken i, triljoners flaskor & burkar och en armé av avbrutna plastgafflar. :D nu är hela stället strösslat med en doft av skurmedel, och om några timmar till kommer tacodimman ligga tjock här, katt-ivar skickade iväg några ivriga sms från sin plats på tåget från göteborg, och hipp happ så var vi 10 stycken som ville ha mat! kul, kul, kul, och först på plats & hungrigast av alla är .... emte, förstås. :D



idag fyller den kvinnliga halvan av ett par jag känner  nitton hela år, PUSS & KRAM PÅ DIG. :*


Kommentarer
Postat av: hela nitton år

Tack så mycket min vän! Synd att jag inte han medverka i dagens umgänge. Vi hörs <3

2011-06-26 @ 23:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0