and your smile changed like a hurricane!


sitter förresten och biter på naglarna över att det ska bli kärnkraftsexplosion i japan som tar död på hela jorden. i lite runda svängar sådär. jag undviker snart nyhetssändningar. STOPPA-HUVUDET-I-SANDEN-EFFEKTEN. (fast, med ett litet periskop (?), sånt där som u-båtar har, som ändå sticker upp för jag vill hemskt gärna veta hur det går.... ) samtidigt som jag inte vill alls! varför kan inte allt vara vattentätt och supersäkert och oförstörbart så man slipper vara nervös........ och vafan, stackars, stackars japan. :<

"Många ville till exempel veta om vi kan vänta oss plundringar
i spåren av förödelsen. De fick svar från den svensk-japanska
familjen Shimoyama-Sandström: Nej, det anses för skamligt
att stjäla från folk som lider.
"

åhå, karma har rubbats ur funktion, tror jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0