BEDS ARE BRINNING!


vet ni?

idag besökte jag och min äldsta broder
(som fick mig att skratta så riktigt och härligt som jag inte gjort ända sen... tidigare idag i skolan när isabelle berättade historien om hur hon lyckades vakna i panik halv sju och sprinta iväg till bussen "som gick åt fel håll!?!" hur som helst så tycker jag tokmycket om min bror, trots att jag
tycker lika tokmycket om att klaga om/på honom, jämt! vi använde en purjolök som växelspak och jag stukade mina käkar när jag försökte hysteriskratta så mycket det gick samtidigt som jag långsamt kvävdes!)

SLUTET PÅ DEN VÄRLDSLÅNGA PARANTESEN ÄR HÄRMED NÅTT, CEHCK.


.. iallafall! vi besökte en lägenhet för att vattna blommor och jag drabbades av en väldig lust att bli någon siffra äldre och ha min säng på ett alldeles, alldeles eget ställe! (alternativt dra det den snabba vägen och helt simpelt byta lås på dörren och fira upp mina egna tillhörigheter med ihopknytna lakan! tänk lotta på bråkmakargatan på tant bergs vind, den stilen!)

fast, sen åkte vi därifrån med purjolöksbilen. utan ett enda listigt låsbyte utfört.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0