BUT HEARTS DON'T BELONG IN CHAINS


Jackie Greene – A Thing Called Rain


not every bird will sing for you, don't matter how you ask her to!

Jackie Greene – I'll Let You In




jag sitter och tänker på hur sommarregn luktar och hur bra det är när flera hjärnor kan halka in på precis samma spår helt utan trassel! jag tömde min ipod förut idag, för varje låt jag hade har skavt hål i mina trumhinnor vid det här laget och det behövdes nytt! SÅ, johan skickade över en rolig mapp med århundradets festligaste låtar som tog oss tillbaka till disco på stureskolan.... svaga minnen av den allra första mascaraborsten som stacks i ögat, och jag har skrattat så jag krampat åt eländet. SÅ, nu har jag en hel armé av taggade låtar att springa runt till. T-A-C-K broder! (nu kan du få göra mat med om du vill!)




handstil: okänd.

(HE-HE-HE.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0