roast toast


idag la jag och min frisörfaster upp en plan för att skänka mitt hår livsglädjen och kampviljan tillbaka!
hon klippte av svintotopparna, jag köpte mirakelschampoo för 500 spänn och
lovade dyrt och heligt (ganska dyrt.. halvdyrt och heligt, iallafall!) att finta bort
plattången alla gånger då det inte är absolut kanonnödvändigt!

detta ska leda till att mitt hår är starkt nog att användas som länk mellan traktorn och vagnen på vår studentdag, samt är utväxt till önskad längd! mitt hår ska alltså få vara ifred och tänka över sina hyss, och
jag ska hålla det lika obehandlat som självaste pocahontas skulle gjort! PLATTÅNGSDAYS ARE O-O-O-OO-O-VER! hahha, vi kallade det hela en.. mellanfrisyr! en genomfartsfrisyr. en korridor. ett mellanrum i tillvaron.

frågan:

har jag fått något tungt tappat i huvudet?

svaret:

ja.



vi bar ut hår på bår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0