TILL ORDBÖCKERNA: FRUSTRATIONSFRILLA.










mamma skeppade iväg till thailand och vi passade på att måla en vägg med smält marabouchoklad, det blev succé! fast sen kom digerdöden och tog inspirationen och allt som skall pryda mina hyllor och väggar ligger liksom forfarande i drivor på golven... annars är det prydligt, tycker jag, fast martin timell skulle nog sätta kaffet i halsen samtidigt som han drabbades av någon svår form av nervryckningar om han skulle kliva över min tröskel och se alla fuskmålade hörn och nerkladdade lister, sånt som jag döljer genom att ha en taklampa som icke släpper igenom något ljus att skylta med! FARVÄL, FAVÄL!

"nja. det var ju inte riktigt fackmannamässigt gjort kanske..."

idag gjorde jag och min kompanjon lisa egen glass efter skolan. hon hann dock åka hem innan den stelnats till ätbarhet. det måste vara karma. :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0