för VEM har väl inte ett snurrande huvud?


en orolig, nervös och gnistrande personlighet som trär idioti på spett och flamberar hela alltet kolsvart! RING TILL MIG? (idag fick jag ett sms av en okänd person med ett nummer som icke finns att spåra, HUR spännande är det?! :D jag kan vara en sån där som svarar på sina egna frågor utan att någon annan får chansen och tala om att det är precis lika spännande som det är surt när det visar sig att det var ett felskick! ;< MEN, hoppet lever alltså finns det, HE!)

annars, sak jag lärde mig igår: namnet filip betyder hästvän på grekiska!1 "vem vet mest" är rena guldgruvan i oviktigt vetande, och i den gruvan jobbade jag och slet i igår, yrvaken, lite döende och panikrädd (för jag drömde att sons of anarchy-killar hade klippt mormors telefonledningar och gömde knark i våran källartrapp, vaknade svettig och nästan strypt i en halsduk! ;<) när jag låg där i sängen mest hela dagen och såg på det fantastiska svt-programmet,  återuppstod litegrann
någon gång framåt eftermiddagen då emelie ramlade in och hämtade sina kläder. jag hälsade glatt med ett "MMMMMMMM... dina strumpbyxor är sönder......!?" och vände upp den kalla sidan på kudden och somnade om. strejk mot att göra något vettigt på en söndag, blir bara vettigt.. på en söndag? ja-a-a-a!

lördag var R-O-L-I-G-T, mest för att mirka hoppade över staketet och rymde hem till emelies mormor & morfar, men jag fick också betyget "hanna, det enda du gjorde var att sitta och skratta..." av gustav, och det
betyget är att lita på, för han var den enda där som fortfarande ägde rätten att vrida om en
bilnyckel när det var dags för transport till vårat glamour(l)ösa stadshotell! :d

om en vecka imorgon fyller jag nitton, om två veckor imorgon ska jag + ett gäng franskspråkiga amatörer inspektera den franska vårluften  och tunnelbanor i paris! :*


FINA, RARA HÖGSTADIETID, KOM HEM SÅ FÖRSÖKER VI IGEN? (fast så bleknar nostalgiflinet rätt fort och man inser att den enda höjdaren med högstadiet egentligen var att lars melén släpade ut oss på en massa överlevnadshajker, samt att man kunde göra om alla namn i historieböckerna och sedan skratta med emte tills man blev utkickad ur biblioteket.) ack, ljuva tid. fast liksom ändå inte. =)


Kommentarer
Postat av: karolina!!!

kan rekomendera paris/paris's (vad konstigt det låter när man säger det högt!!) tunnelbanor.



vi tar om det:

kan rekomendera tunnelbanorna i paris, så-himla-läskiga-och-ändå-charmiga! :D

2011-03-14 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0