HABLO EN SERIO, HIJO!


jag tror bestämt att en trind (det är ett sånt där kalasord som har fäst sig i hjärnan sedan man läste barnböcker om trinda små julgrisar, för det låter så snällt och mysigt. :D synonym: tjock, rund, fyllig, knubbig, rundlagd, rundhyllt. ni fattar grejen!) liten blåval har bosatt sig i min mage och vältrar sig runt och snackar valspråk (doris i hitta nemo, hjärta!) samtidigt som han blåser ut bubblor genom sitt hål på ryggen som virvlar iväg i resten av min kropp då och då och sprider f-r-e-d-a-g-s-m-y-s-p-i-r-r-e-t som gör hela apparaten som heter hanna helt jävla CPLYCKLIG. (jennifer i i rymden finns inga känslor, hjärta igen!) det hela avslutar vi med en massa !!!!!!! och :*:*:*:* och liknande larv. fred & kärlek & don't drink & drive!

Coldplay – Lost+ (with Jay-Z)
(varför tror jag att det bor en val i min mage? vi har haft mindfucklektion med hasse.)



vad jag klassar som kanske århundradets bästa skämt, fast... det är inte alla som håller med. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0