HON SOM KOMMER DÄCKA PÅ ARLANDA:


jag springer runt och gör ganska viktiga saker istället för att varva ned lite och försöka sova, som att t.ex måla naglarna, och blogga! ;) ganska snart har jag en färdigpackad väska på förhoppningsvis under 20 kg (min uppfattning om hur mycket 20 kg är kan uppfattas som luddig, haha....) nu fattas bara detaljerna som man alltid kommer på när man kommer till arlanda..... tänka, tänka, tänka! planeringen går iallafall ut på att jag drar till det franska riket tills på fredag, sen mellanlandar jag hos en efterlängtad manlig figur över helgen, efter det ska vi på fransk teater på måndagen, och SEN är jag tillbaka på basen om precis en vecka! då kommer jag ha panik över allt som rör skolarbete/projektrapporten/högskoleansökingar, MEN TILLS VIDARE... så ger jag fan i det. :)




jag fick min present av lisa idag, TACK KOMPIS! jag öppnade den helt högtidiligt på icaparkeringen, och lisa tyckte att jag skulle tända dem och försöka ta det lugnt ikväll. jag väntar fortfarande på effekten.... men tack igen! :*




på tal om ingenting så ser jag och peter ut såhär när.... han lurar mig att pussas FAST HAN HAR SNUS I... hahah ååååå, jag har missat det, fram tills nu!! hur fan då, kan man ju dock undra när man tittar närmare. uuu-ääääh. bilden blev oglammig på en hundradels sekund. :D (för den var glammig innan.)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0