KAKTUS


först på dagordningen:
tack till den som tappade min kamera i golvet (eller gjorde något annat våldsamt med den) i lördags, nu funkar zoomen igen. <3








jag försöker snickra ihop småbitar från ett ganska stimmigt samtal från i lördags kväll, där det konstaterades att det är såhär man trivs som allra, allra bäst. bättre än så kan man nog inte återberätta det, NI-ÄR-SÅ-BRA. :*

hahha, jag och kattis var ute och traskade när earth hour slog till förresten, för vi skulle lämna en bil, och man kan väl säga att besvikelsen som vi upplevde förra året då kommunen inte släckte ner fast de lovade.... byttes ut mot helt andra känslor! det var verkligen t-o-k-m-ö-r-k-t överallt och man såg i princip en stor vägg av mörker, en maffig stjärnhimmel och några ljusglimtar här och där orsakade av förrädare! heja moder jord, hoppas du hann ta ett riktigt djupt andetag! :ddd



klockan 02.50 hämtar rolf mig. iiiiiiiiiiih. närå. men, att ha med "växla till euro" på dagens checklista tyder på en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0