2 MAJ


DET FINNS EN GATA DÄR ALLA KAN MITT NAMN, JAG HAR RAMLAT BAKLÄNGESFULLA GATAN FRAAAM.....

med besked. men jag hade ju så kul i lördags, efter en del pusslande långt bak i hjärnan så kom jag fram till det!




det är nu det är läge att tala om att april har överträffat alla tidigare aprilar, jag minns inte en
månad sist som jag har haft det så bra, med så många bra. TACK KVÄLLSBOKEN. :* (det bästa har varit
att jag redan har hunnit bli lerig mellan tårna flera gånger om!)

nu ska jag springa till skolan strax, jag råkade drömma så roliga saker att jag omöjligt kunde avbryta för att traska iväg och ha samhäll imorse! livet är en enda röra av prioriteringar!!

PUSSKALAS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0