DAGEN DÅ KLAMYDIABÅTEN LÄTTADE ANKAR:


jag har en steg-för-steg-plan över mina framtida cirka fyrtioåtta timmar:


steg ett.

fast tänk er en mer kryssningsbåts-dansgolvs-aktig bakgrund. (och tänk ev. bort sopkvasten, om ni vill.)

steg två.

dö en ond, bråd död som jag kommer ha mig själv att skylla för. tänk alltså båthyttsmiljö på denna bild.

steg tre.

förhoppningsvis kliva av i rätt hamn i rätt stad och sedan återuppstå bit för bit på snöflingebacken.

jag tror..... att detta kommer utspelas helt på naturlig väg även om jag skulle glömma att jag arbetar efter en trestegsplan. :D



(idag har jag gått runt och känt av sommarlovsvibbar i skolan, kanske ätit den sista spagettin med köttfärsås signerat skolköket någonsin (!!!), bakat muffins och lagat vitlöksterroriserad mat med lisa. h,
spelat trivial pursuit i flera timmar med mina fina kamrater, ryst åt lady gaga-konsert på tv
och skrattat åt en pelikanattack så att min käke hoppade ur led (känns det som nu, fast det var en sån sjukt rolig historia att det var värt minst TVÅ värkande käkar! :D:D)


för att uppnå nirvana behöver jag just nu:


ett par rakade ben, en laddad kamera, en packad väska, ett tvättat hår, en påfylld mobil, en acceptabel mängd smink och kläder att orka släpa på OCH JA, en utsövd kropp! därför ska jag börja beta av listan från slutet, sov gott mitt falufärgsland! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0