EDDE FYLLER ÅR PÅ SÖNDAG, JAG KIRRAR:


jag har som vanligt (.....) en skitbra plan på lut, den som gäller just för den här dagen
är att baka jättfina muffinsar med rosa och chokladigt fluff ovanpå, de ska jag sedan
gömma i källaren och till sist ska jag röja muffinsarnas gömställe samt identitet på söndag
genom ett upplysande, anonymt sms till min lillebror, för han ska firas då på sin födelsedag! jag själv kommer ligga och spy på en båt på de sju haven när detta kommer utspela sig, så det får bli min present på avstånd till honom, de kan ha dem till fikat här hemma! :D

(egentligen önskar han sig en domarvisselpipa men vafan liksom.)







Kommentarer
Postat av: ;K

gick ju bra med det dära "fluff ovan på" :D heheeee

2011-05-13 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0