ERIK HASSLENÖT:


sak ett som känns viktig att dela med sig av:

jag har kommit upp på såna svindlande ålders-höjder att det numera kan bli rent förödande att aldrig orka kolla sin mail.......

och sak två:


idag var det en rolig pirr-i-magen-dag som gick att svälja hel utan hostattack!

vi drar till med en tredje:

.. och önskar ett äkta kontrollfreak som ställer sig framför mig och talar om exakt för mig vad jag ska göra med alla ansökningar och skolor och bostadsköer och alla triljoner papper som jag knappt vet in eller ut på!?



idag följde bulls eye med mig hem och klippte ut  barnarbetarbilder och la över gamla festbilder på usb, man måste ju ta vara på sina sista kompis-efter-skolan-moments!

PÅ ONSDAG BLIR DET PARTAJ I EN TANDLÄKARSTOL I FALUN, SHERLOCK!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0