FRIKADELLI


jag är inte den piggaste kakan i kakburken nu, men det känns som att jag skulle ta mig
själv på för stort allvar om jag sjukanmälde mig och stannade hemma imorgon... jag är byggd av inbillat stål. :D

snart, eller om tre år, eller när maten är klar på västerbyvägen... ;) kommer lisa hit, vi ska äntligen
spika ankomst/foto-listor till balen! intt låg jag vaken till halv fyra och tänkte på allt som kan
gå åt helvete, och idag har jag kilat runt och pratat med vuxna människor om detaljer som återstår!

hela jag är en bal... en höbal.

"AAAAAAHAHA-HA."

näe.

försöka ruscha ifrån ont i hals och öron är svårt, för det kommer ikapp så fort jag stannar! :(




ni ser väl vilka det här ska föreställa? ;) hahah... fågeln och uppåtpilen!?




Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha! Så otroligt snygga vi var på den tiden ;)

2011-05-04 @ 08:01:35
URL: http://sofieolenius.blogg.se/
Postat av: Maja

haha skön bild

2011-05-04 @ 08:48:07
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0