"GRAVITY KEEPS MY HEAD DOWN..."


varje gång jag och min storbror träffas så sjunger han utan att tänka på det (tror jag!) "gravity keeps my head dooown, waa-waaa-waaa"! (för sen kan han inte mer!), därför vill jag bara säga; HEJ BRODER KUL ATT ÄVEN DU ÄGNAR DIG ÅT DEN FATALA ICKE-MATCHO-AKTIVITETEN ATT LÄSA BLOGGAR!




kanske inte heller den mannen i världen som någonsin utgett sig för att besitta några som helst matcho-drag heller, eeeee-he!




jag kom på att jag aldrig motiverat varför min rubrik blev precis, just "we're all innocent", och det beror nog bara på något så enkelt att det från början är en refräng i en svängig låt som jag har lyssnat på medan jag har sett min lille bloggparvel börja krypa och få tänder, och efter att tag växte orden bara ikapp mig och nu ser jag det som att världen enbart består av oskydlga människor. vi är bara lite olika mycket oskyldiga?! var det så jag menade? nu har jag snurrat bort mig. :(

ÅTERKOMMER NÄR JAG RÄKNAT UT HUR FAN JAG TÄNKTE MIG.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0