HAHAHAHAHA...


vilken OPTIMAL kväll för matlagning, tyckte jag sådär ruggigt optimistiskt för ett par timmar sedan! jag skulle
göra alldeles egna köttfärsbiffar och stå och steka dem som en trind husmor med röda kinder,
och skippa "jävla frysprodukter från ica som är fyllda till bredden med kemikalier och galenskaper...."

ja.. . . .

efter trettio minuter skrattade jag högt och ostoppbart i ett ödsligt kök.



det ena ledde till det andra.....



................



edde avnjöt sedan tacksamt mikrovärmda köttbullar, potatis kärleksfullt sönderkokad i cirka sjuttio minuter samt sås med en distinkt smak av basilika och inget! bon appetit liksom!


min lillebror gjorde sedan sitt livs confession om vad han egentligen tycker om mig,
när han stormade in i köket för att rädda mig i misären brand brinnande stekpannor och sprättande tomater så sa han:

"alltså, nackdelen med dig.... är att du aldrig kan sänka värmen när du steker nåt..."

några värre nackdelar har jag alltså inte enligt honom, VILKEN LÄTTNAD.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0