på toppn!


att vara den ena självklara halvan i ett radarpar, kan ge luft under de små fladdriga vingarna!

okej?

okej!




på lördag pinnar vi blivande studenter iväg på kryssning, jag har faktiskt bara kryssat med emelie förut, hela två gånger, och det ska därför bli mycket intressant att se om jag överlever tillställningen även
utan henne en gång!? :o jag är trots allt ganska så borttappningsbar, därför hoppas jag på ansvarstagande
vänner som säger åt mig att jag "är alkoholpåverkad och borde gå ner därifrån!" HEHE! (johanna, är du
en av mina läsare tro!? isåfall vill jag ha en munter kommentar som bekraftar att mitt internskämtande gick med vinst!)





Kommentarer
Postat av: Tina

härligt med kryssning!

2011-05-11 @ 18:14:01
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0