SOOOMMARNATT:


idag valsade samt foxtrottade ett tjugotal svettiga och stelbenta avgångselever runt i danssalen, vi krockade och klev varann på tårna och var sådär klumpigt tafatta att man bara vill klappa alla på kinden lite!

det fina med att lära sig något som kräver att man mest tittar ner på sina egna fötter hela tiden, är att ingen
har tid att stå och skratta åt någon annan som gör fel, därför shakeade alla loss hejvilt efter en ganska
kort stund! (TROR jag alltså, för jag var ju mest upptagen med att titta på mina egna fossingar. ;) )



säg hej till min ljuvliga balkamrat! nu är vi på upploppet minsann, HIGH FIVE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HIIIIIGH FIVE, KOMPIS!

2011-05-27 @ 15:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0